Artikel over ondernemende vrouwelijke ondernemers als rolmodel. MVO ondernemen betekent voor mij waar mogelijk duurzame verpakking, authentieke recepten met smaken van daar en producten van hier. Samenwerking met een sociale werkplaats en sociale projecten.

Sorgh & Hoop genoemd als voorbeeld van succesvolle storytelling. Het artikel gaat over de kracht van storytelling. Mijn kook-cultuurboek en Surinaamse kooklijn zijn belangrijke onderdelen van mijn verhaal en missie. Een mooi en zinvol stuk omdat het 'echte verhaal' van de ondernemer belangrijk is om je te onderscheiden. Ook geeft het aan waarom je zoveel van je tijd en aandacht in je bedrijf wilt investeren

Plots heb je het. Het lampje in je brein gaat branden: met dit idee moet ik iets doen. Sandra van Houwelingen–Ramadhin had zo’n moment en maakte er werk van. Haar authentieke, Surinaamse kooklijn schittert in de schappen van 642 supermarkten.

Welke ondernemer wil nou niet een oplossing of product bedenken waar nog niemand aan had gedacht? In deze reeks vertellen ondernemers over het gat in de markt dat zij ontdekten en hun weg daarnaartoe. Deze keer: Sandra van Houwelingen-Ramadhin ontwikkelde een Surinaamse kooklijn en kookboek voor iedereen die Surinaams wil koken en meer van de cultuur wil weten

Ik word regelmatig benaderd door de media voor een interview en maak daar natuurlijk dankbaar gebruik van.